RU
 

У США алергія після вакцини Pfizer з'явилася у другого медика - ЗМІ

Корреспондент.net,  17 грудня 2020, 10:31
0
573
У США алергія після вакцини Pfizer з явилася у другого медика - ЗМІ
Фото: nytimes.com
Випадок не порушить планів щодо розподілу COVID-вакцини

Медик після вакцинації від коронавірусу відчув запаморочення і першіння в горлі. Йому негайно надали допомогу. Протягом години його стан нормалізувався.

У США алергічна реакція після щеплення вакциною Pfizer і BioNTech з'явилася у другого медичного працівника. Симптоми виявилися через 10 хвилин після ін'єкції, пише The New York Times з посиланням на представників госпіталю в штаті Аляска, де був щеплений медпрацівник.

Так, співробітник медустанови відчув першіння в горлі, у нього почалася паморочитися голова і з'явилася набряклість очей.

Йому відразу ж надали відповідну медичну допомогу, і через годину він відчув себе краще. Співробітника не госпіталізовували.

Зазначається, що випадки погіршення самопочуття після COVID-щеплення не вплинуть на плани щодо вакцинації населення в США.

Раніше повідомлялося про негативну реакцію на вакцинацію в іншого американського медика.

Його реакція на вакцину була схожою з тією, яка проявилася у двох медпрацівників після щеплень у Великобританії минулого тижня. Після цього алергікам порадили уникати вакцини Pfizer.


Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

СПЕЦТЕМА: Коронавірус
ТЕГИ: СШАвакцинамедикивакцинация
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах