RU
 

Мережа БРСМ-Нафта програла суд журналістам - ЗМІ

Корреспондент.net,  11 жовтня 2021, 18:13
0
693
Мережа БРСМ-Нафта програла суд журналістам - ЗМІ
Фото: vse-sto.com.ua
БРСМ-Нафта програла позов журналістам-розслідувачам

БРСМ-Нафта вимагала спростування трьох фрагментів сюжету про причетність групи топ-менеджера до таємного фінансування Партії Шарія, а також стягнення втраченого прибутку в 305 тис. грн і 200 тис. грн моральної шкоди.

 
Мережа автозаправних станцій БРСМ-Нафта програла суд виданню Bihus.Info за її позовом з вимогою спростування інформації про фінансування Партії Шарія. Про це йдеться в повідомленні на сайті видання у понеділок, 11 жовтня
 
"Голосіївський районний суд повністю відмовив у задоволенні позовних вимог ТОВ БРСМ-НАФТА і ТОВ Євро Смарт Пауер, які подавали позов до журналістів Bihus.Info з приводу розслідування про тіньове фінансування Партії Шарія", - йдеться в повідомленні.
 
Видання вказує, що БРСМ Нафта і Євро Смарт Пауер вимагали спростувати три фрагменти сюжету про причетність групи БРСМ-Нафта і її топ-менеджера Анжели Ларкіної до таємного фінансування Партії Шарія, однак при цьому видалити весь сюжет. Також у позові містилася вимога стягнути з журналістів втрачений прибуток у сумі 305 000 грн і 200 000 грн моральної шкоди.
 
 
Розслідування Bihus.Info, що стало предметом судового розгляду, з'явилося восени минулого року. Тоді в руках журналістів опинилося листування в ряді внутрішніх Телеграм-чатів Партії Шарія, з якої стало відомо про причетність Ларкіної до фінансування і розпорядженням фінансами Партії Шарія.
 
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що БРСМ запідозрили у махінаціях з касовими чеками.
 
 
 
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
ТЕГИ: судЖурналистыиск
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі