RU
ГоловнаУкраїнаПолітика
 

ЗМІ дізналися, хто оплатив публікації про Януковича і Кузьмина у Washington Times

14 серпня 2013, 11:23
0
19
Янукович - Кузьмін - Washington Times - ЗМІ дізналися, хто оплатив публікації про Януковича і Кузьмина у Washington Times
Фото: Фото прес-служби Президента України
За публікацію про Януковича заплатив Абернаті

Публікацію в газеті Washington Times матеріалу про зустріч Президента України Віктора Януковича з американськими індіанцями і листа заступника генпрокурора Рената Кузьміна до Барака Обами оплатив американський бізнесмен, юрист Френк Абернаті (Frank G. Abernathy), повідомляє Голос Америки.

Про це Абернаті розповів Голосу Америки по телефону.

23-го липня "на правах реклами" видання Washington Times розмістило матеріал про зустріч американських індіанців з Віктором Януковичем. Це стало другою за рік публікацією матеріалів про Україну в цьому виданні. Раніше у квітні Washington Times також на правах реклами опублікував на своїх сторінках відкритий лист заступника генерального прокурора України Рената Кузьміна до президента США Барака Обами. У листі заступник генпрокурора заявляв, що Мін'юст США заважає розслідуванню справи про вбивство Євгена Щербаня, а проти самого Кузьміна ведеться кампанія з дискредитації.

Як з'ясував Голос Америки, публікацію цих матеріалів оплатив американський бізнесмен Френк Абернаті. Він повідомив, що за угодою з Washington Times за розміщення трьох рекламних шпальт протягом трьох місяців він заплатив 11,5 тисяч доларів.

Френк Абернаті проживає в штаті Теннессі, але в Україні у нього є свій бізнес. Він вважає, що в американських ЗМІ Україна висвітлюється в основному негативно. Бажання покращити цей імідж він називає однією з причин розміщення останніх публікацій. Себе Абернаті називає республіканцем. З політикою уряду США щодо України він не згоден.

За словами Абернаті, він не хотів би допустити санкцій щодо України, адже це призвело б до втрати ним коштів, вкладених у свій бізнес у країні.

Також бізнесмен зазначив, що одним з його друзів є заступник генерального прокурора України Ренат Кузьмін. З ним Абернаті, за його словами, спілкується як з колегою. Дізнавшись про проблеми, що виникли у Кузьміна на початку року з Міністерством юстиції США, бізнесмен вирішив підтримати українського друга.

Washington Times є популярним і впливовим консервативним виданням. У 1982 році його заснував лідер релігійного руху Церква об'єднання (так звана Церква Муна) Мун Сон-Мен. Незважаючи на неодноразові зміни власників, Washington Times залишається наближеним до сім'ї Муна і Церкви об'єднання. За інформацією ЗМІ, протягом усього часу існування газета є дотаційною. Так, за підрахунками видання Columbia Journalism Review, тільки в 2002 році Мун витратив на підтримку роботи видання близько 2 мільярдів доларів.

Сам Френк Абернаті планує надалі рекламувати своє видання US-Ukraine Observer в регіональній американській пресі, в місцях з високою концентрацією діаспори з України та колишнього СРСР.


ТЕГИ: СШАЯнуковичзміКузьмін
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі

Корреспондент.net в соцмережах