RU
 
Wieso Was
3 березня 2013, 16:32
Wieso? додав коментар до статті
Легкоатлет Юрий Билоног подарил Украине пятое олимпийское "золото"
там внизу є переклад, так що нічого страшного ) і посилання на відео. Прошу зайти )
6 березня 2012, 14:14
Wieso? додав коментар до статті
Майкл Джексон открыл свое лицо
I guess we should kill`em all, right Dita? )
23 червня 2013, 10:18
Wieso? додав коментар до статті
Квасьневский поздравил Ющенко с победой
еее, Англія і Франція офіційно оголосили війну Німеччині, коли та вторгнулась в Польщу. А це не жарти. За домовленністю Гітлера і Сталіна вони мали увійти в Польщу разом 1-го вересня, але Сталін по типу трохи забарився з перекиданням військ і увійшов в Польщу лише 17 вересня. Формально агресором лишилась Німеччина
23 червня 2013, 10:19
Wieso? додав коментар до статті
Квасьневский поздравил Ющенко с победой
не головне, але важливе. Від цього залежить сприйняття окупантів місцевим населенням
23 червня 2013, 06:53
Wieso? додав коментар до статті
Квасьневский поздравил Ющенко с победой
Згоден, на фоні німців, в яких форма дійсно демонструє велич і цивілізованність (в плані не гуманність, а розвиток технологій), радянська форма змушувала (впевнений) червоноармійців згадувати, що вони червоноармійці і червоніти.
23 червня 2013, 07:16
Wieso? додав коментар до статті
Квасьневский поздравил Ющенко с победой
І знову ж, пані і панове. Я не дуже тішуся фактами якими покидьками були Гітлер і Сталін, я просто звертаю Вашу увагу, що червоний прапор і схожий прапор, але зі свастикою ще у 1939 році були поруч, символізували військову спільність і взаємопідтримку. Після цього брати червоний прапор, розмахувати ним і кричати, що націоналісти - такі-сякі, бо вони хотіли повалити радянський режим нехай навіть за допомогою Гітлера - це, м"яко кажучи, некоректно... навіть несправедливо.
23 червня 2013, 06:57
Wieso? додав коментар до статті
Квасьневский поздравил Ющенко с победой
Так, але якщо згадати факти, то польські солдати самі перетнули кордон Німеччини і остання, захищаючи свої інтереси і гідність, вдарила по Польщі всіма силами, які вона стягувала протягом місяців до кордонів з Польщею. Так що де-юре винні дійсно поляки. А те що Німеччина і СРСР передбачили таку агресивність Польщі, підписуючи пакт Молотова-Рібентропа, так це лиш говорить про те, що Гітлер-Сталін не хотіли войни, але антигуманна військова машина Польщі їх змусила схопитися за зброю і оборонятися як можуть )
10 січня 2013, 17:35
Wieso? додав коментар до статті
Новосибирск: пять человек погибли при пожаре в ГУИН Минюста РФ.
ну шось таке ) Або там фільм "Мовчи в ганчірку". Там серійна вбивця - старушенція така мила і приємна, до того ж з консервативними поглядами на моральні цінності в родині )
10 січня 2013, 17:43
Wieso? додав коментар до статті
Новосибирск: пять человек погибли при пожаре в ГУИН Минюста РФ.
я не стільки власне про кіно казав, скільки про відчуття німцями прекрасного. Прекрасне - це трохи пропущене через прес, потім провальцьоване, потім притрушене... жартую ) Просто в мистецтві німці більше апелюють до емоцій, які асоціюються з сумом чи страхом. Це їх більше торкає, я б навіть сказав, розважає... От взяти того ж Гофмана чи першого в світі рокера - Баха. Звісно, не всі німці-артисти малювали світ, використовуючи темні фарби, але загальну тональність можна прослідкувати... Якщо Ви розумієте про що я...
10 січня 2013, 17:28
Wieso? додав коментар до статті
Новосибирск: пять человек погибли при пожаре в ГУИН Минюста РФ.
як Мойсей євреїв від Мубарака водив
10 січня 2013, 17:17
Wieso? додав коментар до статті
Новосибирск: пять человек погибли при пожаре в ГУИН Минюста РФ.
В мене особисто ще з дитинства склалося враження, що в гарному фільмі всі позитивні герої мають загинути під кінець. Можна і на початку, але, щоб на момент появи напису на півекрану "la fin" вже жодної більш-менш порядної істоти в кіні не лишалось. От тоді воно гарне, тоді воно пробирає до глибини моєї січневої душі. І якщо це не було так і фільм закінчувався "хепі ендом", то це мене аж дратувало. І якщо підходити до питання якості кіно з цим шаблоном, то, повірте, німецьке кіно попереду планети всієї. Французи і італійці часто ще більш слащаво-оптимістичні за святодерев"яних американців виходять. Англійці, як і в житті, десь осторонь від всіх взждицькі стоять з виразом обличчя "а ми тут самі по собі" , і кіно таке роблять... наче і повбивали всіх, але погані вони були, екс-орендатори тих нині синюшних тіл, чи гарні хлопці і дівчата - не зрозумієш ніфіга. Тому з горбика свого досвіду можу підтримати припущення так щиро шанованої особисто мною Шапо Розе.
29 серпня 2013, 21:15
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
я кажу не про вік, а про світогляд. До втраченого покоління відносяться і 16-річні підлітки, яким "пощастило" з вихованням, з яких зробили маленьких радянських громадянчиків. (
29 серпня 2013, 21:18
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
а я за ком, але без уністів )
29 серпня 2013, 21:16
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
дочекаєтесь. Щоб стати головою ТНК їм напевно треба буде знати англійську. Факт.
29 серпня 2013, 20:30
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
Амен! )
29 серпня 2013, 20:36
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
мені подобається Ваше заповзяття, але знову мимо ( Діти, яких всиновлюють інші батьки набувають (зазвичай) культурного рівня нових батьків. Я впевнений, що поведінка дітей - це поведінка батьків + мутація. Якщо батьки в ліфту... того.. (ні, не сексом займались, гірше), то і дитина скоріш за все буде тим займатись. Навіть якщо її в театр на Гамлета у постановці набережноволжського режисера зводити.
29 серпня 2013, 20:38
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
нагадую: Олег Бурлака СРСР десь середина 80-их років. Всі тепер розуміють наскільки технологічно відсталою відносно нещасних Бельгії, Данії чи Австралії з Австрією вона була. ============== Опять путают единую страну и плановую экономику. Не страна, а экономика. В СССР была неэффективная экономика, с такой экономикой Бельгия вообще бы по миру пошла. Пожаловаться 29.08.2013, 19:24 Ответить Удалить Нравится (0) воспитатель Сирьожиков воспитатель Сирьожиков Та ты шо, Сиргеич ?! А вопше ты прикольный, везде вставишь свои пьять копеек. А баба яга против ! Пожаловаться 29.08.2013, 19:26 Ответить Удалить Wieso Was Wieso Was Ви економіст? Пожаловаться 29.08.2013, 19:26 Ответить Удалить Олег Бурлака Олег Бурлака А Вы филолог? Пожаловаться 29.08.2013, 19:27 Ответить Удалить Wieso Was Wieso Was ви економіст? Пожаловаться 29.08.2013, 19:30 Удалить Wieso Was Wieso Was мені це нагадує мужній стиль Сєрьожи, чєс-слово )) Пожаловаться 29.08.2013, 19:42 Удалить Олег Бурлака Олег Бурлака Вы же рассуждаете на филологические темы, не будучи филологом. Почему бы мне не высказать своё мнение на тему экономики, в которой к тому же я жил? Пожаловаться 29.08.2013, 20:04 Удалить Wieso Was Wieso Was Ви економіст? Пожаловаться 29.08.2013, 20:13 Удалить Олег Бурлака Олег Бурлака Вы филолог? Пожаловаться 29.08.2013, 20:14 Удалить Wieso Was Wieso Was я не філолог. Ви економіст? Пожаловаться 29.08.2013, 20:19 Удалить Олег Бурлака Олег Бурлака Какое совпадение, и я не экономист. Пожаловаться 29.08.2013, 20:22 Удалить
29 серпня 2013, 20:37
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
Ви про що?
29 серпня 2013, 20:23
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
культура - це те, що будується сторіччями, а руйнується за десятки років ( Нажаль Але є альтернатива, можна намалювати дешеву картинку... за квартал ;)
29 серпня 2013, 20:22
Wieso? додав коментар до статті
Чубайс комментирует попытку его убийства
українці охайні і набожні до окупації були