RU
 
Олег Сергеевич Бурлака-Геич
Украина,
5 лютого 2013, 13:55
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Якби у Сталіна в 1941-му році була тисяча ТБ-7, кожен з яких може нести до 5 тонн бомб, ніхто б на СРСР не напав. П'ять кілотонн за один виліт відбили б охоту у будь-якого агресора. Тим більше, що ТБ-7 могли літати на таких висотах, де були практично недосяжні.
5 лютого 2013, 14:27
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
"Братство" - це ті ж плакати. А насправді бізнес і нічого особистого. Просто не треба бути лохами.
5 лютого 2013, 14:54
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Ні, Ви помиляєтеся. Війна почалася з нападу Німеччини на Польщу. А СРСР ні на кого не нападав. І тільки 17 вересня, коли польської держави по факту вже не існувало, СРСР ввів війська і зайняв територію Західної України, об'єднавши її з Східною, тим самим здійснив вікову мрію українського народу про Єдину Україну від Сяну до Дону. )))) Мені теж не подобається те, що творили НКВД після приєднання Західної України, але саме завдяки цьому пакту ми маємо сьогодні Україну в нинішніх кордонах. І від цього нікуди не дітися ...
5 лютого 2013, 14:30
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Спільним? Хіба Сталіну хтось оголосив війну?
5 лютого 2013, 14:23
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Тости, промови ... Звичайний дипломатичний протокол
5 лютого 2013, 14:08
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Ніякої дружби не було. Співпраця була. Чому б і ні?
5 лютого 2013, 14:56
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
журнал "Український історик", Нью-Йорк- Торонто- Мюнхен, 1981, №1, с. 163
5 лютого 2013, 14:42
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Як на мене, торгувати з Німеччиною і служити в складі збройних сил Німеччини, ходити в її формі, присягати їй на вірність - це трохи різні речі...
5 лютого 2013, 15:05
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Сталін 4 рази підписував наказ про початок виробництва ТБ-7. І 4 рази свій наказ відміняв. Це взагалі унікальний випадок. Справедливости ради надо сказать, что Сталин приказ подписал… Но потом его отменил. И подписал снова. И отменил. И снова… Четыре раза ТБ-7 начинали выпускать серийно и четыре раза с серии снимали. (Г. Озеров. Туполевская шарага. «Посев», Франкфурт-на-Майне, 1971, с. 47). После каждого приказа промышленность успевала выпустить три-четыре ТБ-7, и приказ отменялся. Снова все начиналось и снова обрывалось… На 22 июня 1941 года ТБ-7 серийно не выпускаются. За четыре попытки авиапромышленность успела выпустить и передать стратегической авиации не тысячу ТБ-7, а только одиннадцать. Более того, почти все из этих одиннадцати не имели самого главного — дополнительного пятого двигателя. Без него лучший стратегический бомбардировщик мира превратился в обыкновенную посредственность. После нападения Гитлера ТБ-7 пустили в серию. Но было поздно… Виктор Суворов, День "М".
5 лютого 2013, 17:02
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Коли хочуть завдати раптового удару, то саме так і говорять. А лохи на це ведуться. Тільки Гітлер не повівся і таки вдарив першим.
5 лютого 2013, 17:12
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Якщо це погано то треба віддавати її назад
5 лютого 2013, 17:05
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Я ось теж проти фашизму. Але ще жодного фашиста не вбив. Напевно я оунівець.
5 лютого 2013, 16:59
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Німеччина багато чого одержувала із СРСР, але аж ніяк не безкоштовно. Там був взаємний інтерес. І ще невідомо, чия зацікавленість була більшою.
5 лютого 2013, 19:38
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
І то правда.
5 лютого 2013, 19:32
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Так, але може краще б їх не було.
5 лютого 2013, 19:31
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
А хіба я назвав Сталіна демократом? Якщо оунівці ставили своєю метою боротьбу з комунізмом, то Сталін повинен бути їхнім кумиром, таким же, як і Гітлер. За деякими оцінками Сталін комуністів знищив більше, ніж Гітлер.
5 лютого 2013, 19:37
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Станислав Кукарека Да не факт... Вон говорят у де Голля тоже не все в порядке было с национализмом, но никто ведь его не предал анафеме за это? Напротив, чисто-конкретно борец с фашизмом... ===================== Так і полковника Штауфенберга можна вважати борцем з фашизмом. Його ж Гілер стратив. А Єжова і Ягоду борцями зі сталінізмом.
5 лютого 2013, 19:11
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Станислав Кукарека Ну так сидеть в Кремле, и в польской тюрьме - это тоже несколько разные вещи. Чем может торговать с Германией обычный польский зек? Хотя и форму немецкую - немало народу носило, в том числе (но не только) и "истинно русские люди". Тоже было такое. Число русских что носили немецкую форму - таки многократно превышает, это да :) ========================= Відносно росіян - нехай самі росіяни дають цьому оцінку. Мене це не дуже хвилює. Справа в тому, що ті, хто сиділи в польських тюрмах і в Рейхстазі, ніяких ідеологічних розбіжностей не мали. Їхня ідеологія була ідентичною. Тільки для одних понад усе була Німеччина від Маасу до Мемелю, а для інших Україна від Сяну до Дону. І тому вони прекрасно співпрацювали, поки їхні інтереси не перетнулися. ОУН як і НСДАП, не містила в своїй ідеології ніяких демократичних чи гуманістичних цінностей. Якби оунівцям вдалося створити свою державу, одним диктаторським режимом в Європі стало б більше.
5 лютого 2013, 15:14
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Нихрена та вундервафля не летала в соответствии с задуманным (что впрочем характерно для советских вундервафель), что сильно сказалось на его практической полезности. И это признают даже советские авиационные деятели всякие, как и высшее руководство страны. ============================= Генерал-майор авиации П. Стефановский, летчик-испытатель ТБ-7: «Многотонный корабль своими летными данными превосходил на десятикилометровой высоте все лучшие европейские истребители той поры». (Триста неизвестных. С. 83). Генерал-майор авиации В. Шумихин: «На высотах свыше 10 тысяч метров ТБ-7 был недосягаем для большинства имевшихся в то время истребителей, а потолок 12 тысяч метров делал его неуязвимым и для зенитной артиллерии». (Советская военная авиация, 1917-1941. С. 218). Авиаконструктор В. Шавров: «Выдающийся самолет». На ТБ-7 впервые, раньше, чем в США и Англии, были подняты пятитонные бомбы». (История конструкций самолетов в СССР. 1938-1950. С. 162). Профессор Л. Кербер: «Машина имела сильное оборонительное вооружение из 20-мм пушек и 12,7-мм тяжелых пулеметов. В большом бомбовом люкс могли подвешиваться бомбы самых крупных калибров… Недоступный на максимальном потолке своего полета ни зенитным пушкам, ни истребителям того времени. ТБ-7 был самым сильным бомбардировщиком в мире». (ТУ — человек и самолет. С. 143). «Эпохальный самолет… Сейчас мы имеем все основания утверждать, что ТБ-7 был значительно сильнее знаменитой американской летающей крепости Б-17». (След в небе. С. 202). Зарубежные историки с такими оценками согласны. Джон В.Р. Тейлор: «На высотах 26250 — 29500 футов его скорость превосходила скорость германских истребителей Ме-109 и Хе-112». (Combat Aircraft of the World. Лондон, 1969, с. 592). Вацлав Немечек: «У этой машины была удивительно долгая жизнь. В пятидесятых годах все еще можно было встретить отдельные образцы на полярных трассах, где их использовали для транспортировки грузов». (History of Soviet Aircraft from 1918. Лондон, 1986, с.134), Не надо доказывать, что долго живут и долго летают только
5 лютого 2013, 15:12
oleg.burlaka2 додав коментар до статті
Лидер чеченских сепаратистов готов воевать против России еще 20 лет
Вурдалако Blues СС Галичина? При чому тут вони? ------------------- Текст присяги стандартний