RU
 
SAR Carpatia
25 жовтня 2013, 11:00
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
викіпедію читай своїм олухам, генетик =)))
25 жовтня 2013, 10:55
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
а можна пруф ?
25 жовтня 2013, 11:09
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Так, по Y-хромосоме генетическое расстояние между русскими и финнами составляет 30 условных единиц. А генетическое расстояние между русским человеком и так называемыми финноугорскими народностями (марийцами, вепсами и пр.), проживающими на территории РФ, равно 2-3 единицам. Проще говоря, генетически они почти идентичны.
25 жовтня 2013, 11:04
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
ваші генетики ваших північних навіть за слов’ян не визнають, а ти тут про русских пишеш =)
25 жовтня 2013, 11:24
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Бойї були кельти. Кельти жили і в Карпатах. Ще в Карпатах були Дакійці (північно-фракійці.) Далі ще були авари, гуни, Карподаки і ще з десяток. крім того Черняхівська культура, до якої мають відношення фракійці - основа слов’янства. а Чехи це Білі хорвати. Тому не легенди шукай. А наукову інформацію.
25 жовтня 2013, 11:10
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
ще один генетик ))))
25 жовтня 2013, 11:02
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
так, що там, ви чехів про їх чорнобривих теж питаєте ?
25 жовтня 2013, 11:03
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
так, центр більш ідентичний з західною. Але там чим далі на Південь тим більш вирізняється. Дається взнаки прикордонна зона сотні років.
25 жовтня 2013, 11:26
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Ти неконструктивно критикуєш.
25 жовтня 2013, 11:13
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
справедливости ради =)
25 жовтня 2013, 11:25
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
і що я маю проти цього пшека ?
25 жовтня 2013, 11:17
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
тобто по вятке ?
25 жовтня 2013, 11:15
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
і знову ти вириваєш з контексту. Я тобі про Північ Росії і Центр, а ти мені про Південний Захід =)
25 жовтня 2013, 11:25
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
я загуглю. Хоча люблю більш археологію і Історію ніж генетику.
25 жовтня 2013, 11:21
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
західні українці - це білі хорвати. Тому не дивно, що розселившись до Адріатики маємо спільні гени. З Поляками найбільш рідні Поляни з півночі. Кельтські племена проживали і в Карпатах. Тому наголос на чехах я не бачу. Більше того, у чехів дуже багато зустрічається призвіщ Горват. про Росію. Я писав, що її північ - не слов’янська. Ти з цим також погодився.
25 жовтня 2013, 11:26
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
згоден, там багато факторів.
25 жовтня 2013, 11:10
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Так, по Y-хромосоме генетическое расстояние между русскими и финнами составляет 30 условных единиц. А генетическое расстояние между русским человеком и так называемыми финноугорскими народностями (марийцами, вепсами и пр.), проживающими на территории РФ, равно 2-3 единицам. Проще говоря, генетически они почти идентичны. ____ как так ???
25 жовтня 2013, 11:09
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Анализ русских фамилий вообще дает пищу для размышлений. Даже самое простое действие, которое совершила "Власть", - поиск в нем фамилий всех руководителей страны -дало неожиданный результат. Лишь один из них вошел в список носителей 250 топовых общерусских фамилий -Михаил Горбачев (158-е место). Фамилия Брежнев занимает 3767-е место в общем списке (встречается только в Белгородской области Южного региона). Фамилия Хрущев - на 4248-м месте (встречается только в Северном регионе, Архангельская область). Черненко занял 4749-е место (только Южный регион). У Андропова -8939-е место (только Южный регион). Путин занял 14 250-е место (только Южный регион).
25 жовтня 2013, 10:58
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Злой Московит ___________________ Генетики вже десятки досліджень провели. Навіть ваші російські визнають, що на Півночі у вас переважають Фіно-угорські генотипи. Щодо Українців, то існує поділ. Західні ближчі до південних слов’ян. Схід - до східних. Центр міш-маш. А ви намагаєтесь нав’язати своїх фантазії, з приводу еталону слов’ян. Подивись на хорватів, чехів, словаків - всі як один чорнобриві і кароокі. Одні ви на Півночі Окаєте про еталон слов’ян.
25 жовтня 2013, 10:50
ARTHURIUS додав коментар до статті
Россия и Украина: после империи - НГ391
Северный пушной зверёк _________________________ Ти намагаєшся визнати за фіно-угорським субстратом півночі Росії статус - показовий слов’янин ? З чого ти взяв, що слов’яни не повинні бути чорнобриві і кароокі ?