RU
 

Екс-редактор News of the World подав до суду на видавця

24 вересня 2011, 16:17
0
16
Екс-редактор News of the World подав до суду на видавця
Фото: АР
Екс-редактор News of the World подав до суду на видавця

Колишній головний редактор скандально закритої влітку газети News of the World Енді Коулсон подав до суду на видавництво таблоїду за те, що вони перестали оплачувати йому юристів у справі про незаконне прослуховування телефонів журналістами.

Позов направили до лондонського Високого суду минулого четверга.

Коулсона арештували у липні в рамках розслідування журналістського скандалу, в центрі якого опинилася News of the World, після того, як її журналістів викрили у незаконному доступі до голосової пошти в телефонах знаменитостей, а також жертв злочинів і терактів. Репортери і керівництво видання при цьому підозрюються у підкупі поліції з метою отримати інформацію.

Після допиту Коулсона відпустили під заставу. Незважаючи на те, що він уже більше чотирьох років не очолює News of the World, скандал призвів до закриття газети влітку 2011 року – видавництво News Group Newspapers оплачувало йому адвокатів у рамках цієї конкретної справи.

Після того, як почалося розслідування, поліція затримала понад 10 осіб, своїх постів позбулися багато відомих учасників справи, серед яких голова Скотланд-ярда сер Пол Стівенсон, а також керівник "материнського" видавництва News Group – News International Ребека Брукс.

Щоб дати свідчення парламентському комітету зі ЗМІ та культури, до Лондона приїжджали медіамагнат Руперт Мердок та його син Джеймс, чия медіаімперія News Corp. володіє обома видавництвами.

З того часу колишній роботодавець перестав оплачувати Коулсонові послуги юриста.

На початку 2011 року через наростання скандалу Коулсон був змушений піти з посади директора з комунікацій канцелярії британського прем’єр-міністра. Хоча він, як і інші керівники видавництв, заявляють, що нічого не знали про випадки незаконних методів роботи в газеті.

Напередодні стало відомо, що жертви прослуховування телефонів готують позов до самої News Corp., яка базується в США.

ТЕГИ: судскандаладвокатредактор
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі

Корреспондент.net в соцмережах