ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Аргентина призупиняє мовлення телеканалу Russia Today

Корреспондент.net, 11 червня 2016, 05:23
0
234
Аргентина призупиняє мовлення телеканалу Russia Today
Фото: Russia Today
Аргентина прибирає телеканал RT із сітки державного мовлення

Ефір перерваний у безкоштовній державній телемережі.

Влада Аргентини прийняла рішення призупинити мовлення російського телеканалу Russia Today на території країни.

 
"Управління з радіо і телемовлення Аргентини прийняло рішення призупинити випуски телевізійних новин каналу RT у країні", - йдеться в повідомленні RT і уточнюється, що документ набуде чинності через 60 днів.
 
Зазначається, що мовлення зупиняють у рамках безкоштовної державної телемережі. У межах кабельного телебачення RT продовжить трансляцію.
 
Голова комітету з міжнародних справ Державної Думи Росії Олексій Пушков пов'язав припинення мовлення телеканалу RT в Аргентині з "проамериканською орієнтацією" нової влади країни.
 
"Відразу, як главою Аргентини став ставленик США, там вирішили вивести Russia Today з національного мовлення. А чи не захистити наш ринок від їхнього м'яса?" - написав він у своєму Twitter.
 
 
Телеканал Russia Today з'явився в Аргентині у 2014 році за президента Крістіни Кіршнер. Вона і президент РФ Володимир Путін під час телемосту дали старт цілодобовому мовленню телеканалу RT іспанською мовою.
 
 
У минулому році влада в Аргентині змінилася. Крістіна Кіршнер, представник лівого політичного крила, пішла з посади президента, пропрацювавши два терміни. Президентські вибори виграв кандидат від правої опозиції Маурісіо Макрі.
ТЕГИ: РоссиятелевидениежурналистикаАргентинаRussia Today
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах