RU
 

В Естонії виявили випадки тромбозу після COVID-вакцинації

Текст: ,  17 березня 2021, 13:51
0
335
В Естонії виявили випадки тромбозу після COVID-вакцинації
В Естонії виявили випадки тромбозу після вакцинації

Тромбоз виник у двох людей після того, як вони отримали вакцини від компаній AstraZeneca і Pfizer.

В Естонії зафіксували два випадки тромбозу після COVID-вакцинації препаратами AstraZeneca і Pfizer. Про це повідомляє Delfi в середу, 17 березня.

Перший випадок тромбозу зафіксований у людини, яка отримала щеплення препаратом AstraZeneca. Вона померла.

Другий випадок тромбозу виявили у 82-річного чоловіка після вакцинації Pfizer. В цьому випадку тромбоз виник в кровоносній судині ока і викликав порушення зору. Життю людини нічого не загрожувало.

"Зараз відсутні наукові дані, які вказували б на те, що одна вакцина небезпечніша за іншу", - заявила радник з медицини Департаменту лікарських засобів Алар Ірс.

Нагадаємо, що Естонія продовжить вакцинацію препаратом AstraZeneca. Користь від використання вакцини від коронавірусу перевищує можливі збитки, вирішила компетентна комісія.

У ВООЗ розповіли про COVID-вакцини нового покоління


Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Коронавірус
У низці міст Європи протестували проти коронавірусних обмежень
Омікрон-варіант: ВООЗ поки не зафіксувала летальних випадків
У Німеччині знову зростає показник інфікування коронавірусом
СюжетКоронавірус у Японії: дельта-варіант знищив сам себе?
СюжетЩеплення від коронавірусу - тепер кожні півроку? Нові дані вчених
СПЕЦТЕМА: Коронавірус
ТЕГИ: вакцинаЭстониявакцинация
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі