RU
 

У Білорусі затримали 12 співробітників найбільшого новинного сайту TUT.BY

Текст: ,  19 травня 2021, 02:19
0
300
У Білорусі затримали 12 співробітників найбільшого новинного сайту TUT.BY
Фото: politring.com
У Білорусі затримали понад 10 співробітників найбільшого новинного сайту TUT.BY

Раніше стосовно видання порушили справу про ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі.

 

У Білорусі затримали 12 співробітників опозиційного видання Tut.by. Про це у вівторок, 18 травня, повідомляється в його Telegram-каналі.
 
Також у виданні повідомили про обшук, який пройшов в офісі компанії.
 
"У головного редактора порталу Марини Золотової обшук пройшов дома, її відвезли в ДФР", - уточнюється в повідомленні видання.
 
З посиланням на чоловіка керівника порталу повідомляється про те, що до неї не допустили адвоката, "тому що сьогодні не буде слідчих дій" і планують її перевести в ІТТ на Окрестіна.
 
Серед затриманих - гендиректор, головний бухгалтер та її заступник, заступник директора, директор зперсоналу, два заступники головного редактора, одна журналістка, інженер-програміст, бізнес-аналітик, начальник відділу маркетингу та один менеджер.
 
Видання також повідомило, що одного із заступників головного редактора - Максима Гайко відпустили після допиту в ДФР. Тепер він проходить у справі як свідок і дав підписку про нерозголошення.
 
Також редакція повідомила про зникнення ще трьох журналістів, які вранці приїхали для висвітлення подій в офісі Tut.by. За її даними, немає зв'язку з Олександром Чорнухо (Onliner), Артемом Майоровим (Білоруси і ринок) і Оленою Довнар. При цьому міліція повідомила виданню, що зниклих немає ні в одному з мінських РУВС. Інформації про це немає також у ДФР і Слідчого комітету.
 
Портал TUT.BY заблокували вранці 18 травня, про це заявив один з його творців Кирило Волошин. Пізніше інформацію про блокування підтвердили в Міністерстві інформації республіки. В офіс до співробітників редакції прийшли співробітники департаменту фінансових розслідувань, було порушено кримінальну справу про ухилення від податків в особливо великому розмірі.
 
У ДФР вказують, що компанія стала в 2019 році резидентом Парку високих технологій (ПВТ), але отримувала допомогу, "не обумовлену діяльністю, дозволену для резидентів ПВТ". Влада вважає, що видання, скориставшись урядовою допомогою, завдало державі збитків в особливо великому розмірі.
 
За даними Similarweb, TUT.BY - найбільший новинний портал Білорусії, він працює з 2000 року. Журналісти видання активно висвітлювали акції протесту в республіці, які проходили наприкінці літа, восени і взимку 2020 року після виборів президента.
 
Водночас Мінськ звинуватив сусідні країни в спробах впровадити в Білорусь нацизм. У генпрокуратурі Білорусі не уточнили, про які держави йде мова, але відзначили, що ці спроби спрямовані на повалення влади республіки.
 
 
 
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
ТЕГИ: СМИОппозицияБеларусьпорталЖурналистыобыск
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі