ЗМІ та реклама

У радіо  Вести  відібрали ліцензію
У радіо "Вести" відібрали ліцензію
Ліцензію не подовжили після чотирьох попереджень.
В Україні заборонили російський канал з мультиками
В Україні заборонили російський канал з мультиками
Ретрансляцію телеканалу у кабельних мережах заборонили.
Nivea відкликала рекламу, яку розкритикували за расизм
Nivea відкликала рекламу, яку розкритикували за расизм
Компанія вибачилася перед тими, кого могла образити їхня реклама.
Google перепрошує за рекламу поруч з екстремістськими відео
Google перепрошує за рекламу поруч з екстремістськими відео
Кілька великих компаній відмовилися від співпраці з інтернет-гігантом Google
Інтер про мовні квоти: порушення прав мільйонів людей
Інтер про мовні квоти: порушення прав мільйонів людей
Спроба підвищити частку української мови на ТБ викличе падіння аудиторії у всіх вітчизняних каналів, впевнені медійники.
Нацрада оштрафувала телеканал СТБ на 1,65 млн
Нацрада оштрафувала телеканал СТБ на 1,65 млн
Порушення виявили в чотирьох популярних проектах телеканалу.
У Нацраді не бачать підстав для закриття 1+1
У Нацраді не бачать підстав для закриття 1+1
Ліцензію каналу можуть продовжити найближчим часом.
1+1 заявив про спробу рейдерського захоплення
1+1 заявив про спробу рейдерського захоплення
Телеканал 1+1 заявив, що його хочуть позбавити ліцензії, а АП намагається передати контроль над каналом в інші руки.
Ведучий  Грошей  похвалився значним банківським рахунком
Ведучий "Грошей" похвалився значним банківським рахунком
Журналіст-антикорупціонер виявився власником 400 тисяч доларів.
УМХ запускає нове онлайн-видання
УМХ запускає нове онлайн-видання
У серпні "Український медіа холдинг" запускає новий інтернет-проект - унікальний електронний журнал для батьків kolobok.ua.
Корреспондент.net визнали найпопулярнішим сайтом новин
Корреспондент.net визнали найпопулярнішим сайтом новин
За ним ідуть видання Українська Правда, Цензор та Обозреватель, а закриває п'ятірку лідерів Сегодня.
Інтер відмовився від показу реклами
Інтер відмовився від показу реклами
Протягом дня будуть показувати тільки передачі про День Перемоги і героїв війни.
На засновника Громадське ТБ Скрипіна завели справу
На засновника Громадське ТБ Скрипіна завели справу
Співробітники каналу звинуватили його у привласненні 150 тисяч євро.
Телеканалу Ахметова призначили позапланову перевірку
Телеканалу Ахметова призначили позапланову перевірку
"Україну" хочуть перевірити через 66-ту серію серіалу "Не зарікайся".
Євген Кисельов переходить на канал 112 Україна
Євген Кисельов переходить на канал 112 Україна
Ведучий покинув передачу "Чорне дзеркало" на Інтері.
Нацрада анулювала ліцензію каналу Коломойського
Нацрада анулювала ліцензію каналу Коломойського
Іномовний канал Ukraine Today перейшов у формат інтернет-ресурсу.
ВСІ НОВИНИ РУБРИКИ