У Британії заблокували рекламні кошти Russia Today через Кисельова

Корреспондент.biz, 31 серпня 2015, 16:38
0
621
У Британії заблокували рекламні кошти Russia Today через Кисельова
Фото: RT

На каналі обурені блокуванням платежу на адресу RT у Великобританії і називають це беззаконням.

Британське представництво іспанського банку BBVA заблокувало переказ на рахунок російського телеканалу RT (Russia Today) коштів, отриманих від продажу каналом реклами у Великобританії, повідомляється в понеділок на сайті телемовника.

Своє рішення банк пояснив тим, що до трансакції може мати непряме відношення генеральний директор МІА "Россия сегодня" Дмитро Кисельов, котрого додали до списку санкцій Євросоюзу.

"У листі на адресу компанії Axiom Media, яка займається продажем реклами на телеканалі RT у Великобританії, представники банку BBVA повідомили про те, що не можуть здійснити платіж, оскільки "такі платежі можуть бути доступними організації чи структурі, пов'язаній з Дмитром Кисельовим", незважаючи на те, що Дмитро Кисельов не має відношення до телеканалу RT", - підкреслили на каналі.

Як обгрунтування причини відмови представники BBVA зазначили: "Оскільки Кисельов фігурує в "Санкціях і Постанові ЄС ", надання коштів організації чи пов'язаній з ним структурі чи в його інтересах може бути порушенням даних "Санкцій та Постанови ЄС".

"Ми вкрай обурені незаконним блокуванням платежу на адресу RT у Великобританії. Спочатку в Лондоні заарештували рахунок МІА "Россия сегодня", незважаючи на те, що агентство не перебуває під санкціями ЄС і рахунок агентства не стосується Дмитра Кисельова. Тепер інший банк, не маючи на те ані найменшої законної підстави, відмовляється перевести гроші, легально зароблені RT", - заявила головний редактор RT і МІА "Россия сегодня" Маргарита Симоньян, слова якої наводяться в повідомленні.

За словами Симоньян, Кисельов є гендиректором МІА "Россия сегодня" і не має відношення до телеканалу RТ. "З таким самим успіхом можна блокувати рахунки хоч би чого, коли в назві є слово "Росія" або "сегодня", - підкреслила головний редактор.

Нагадаємо, що у червні російський Forbes з посиланням на джерело, близьке до колишніх акціонерів компанії ЮКОС, повідомило про те, що судові пристави у Франції заарештували майно фінансованого з бюджету РФ телеканалу RT. Зокрема, мова йшла про паризький офіс мовника. Однак Маргарита Симоньян заявила, що інформація про арешт офісу мовника в Парижі не є правдивою.

СПЕЦТЕМА: Санкції проти Росії
ТЕГИ: СМИсчетКиселевсанкцииRussia TodayДмитрий Киселев
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі
Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах