RU
 

Телеканал Мердока зізнався в зломі електронної пошти приватних осіб

5 квітня 2012, 17:24
0
5
Телеканал Мердока зізнався в зломі електронної пошти приватних осіб
Фото: АР
News Corp. опинилася в центрі чергового скандалу

Журналісти двічі відкривали «електронні ящики» двох британців. Глава телеканалу наполягає, що це допомогло поліції в розслідуванні.

Працівники британського телеканалу Sky News причетні до двох зломів електронної пошти приватних осіб, повідомляє Reuters з посиланням на офіційне повідомлення компанії.

Як зазначає BFM, в першому випадку редакція дозволила одному з журналістів спробувати отримати доступ до пошти Джона Дарвіна, якого в 2002 році звинувачували в тому, що він підробив власну смерть. У другому випадку був зламаний ящик дружини Дарвіна Енн.

У Sky News наполягають, що хоча ці дії і були протиправними, вони допомогли поліції успішно розслідувати цю справу. "Ми прекрасно усвідомлюємо ті ризики, які можливі при зіткненні закону і повномасштабного журналістського розслідування. Ми наполягаємо, що наші дії були виправдані з редакційної точки зору і були здійснені в інтересах громадськості", - заявив глава телеканалу Джон Райлі.

Sky News входить до медіаімперії Руперта Мердока News Corp. Нагадаємо, 3 квітня було вирішено, що його син Джеймс піде у відставку з поста голови правління провідної британської компанії супутникового телебачення BSkyB. News Corp володіє 39% BSkyB.

ТЕГИ: скандалмедіаМердок
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читати коментарі
Загрузка...