Власники безкоштовної газети Вести слідом за ТБ виходять на радіоринок

18 вересня 2013, 19:11
0
69
Вести - ЗМІ - Власники безкоштовної газети Вести слідом за ТБ виходять на радіоринок
Фото: vesti.ua
Радіо Вести запустяться під керівництвом топ-менеджерів, які працювали в Коммерсантъ FM

Компанія Мультимедіа інвест груп, яка здивувала ринок своїм агресивним розширенням, випустивши безкоштовну газету Вести, викупила в Українського Медіа Холдингу три компанії, що володіють ліцензіями на радіомовлення в чотирьох регіонах України.

Як говориться в повідомленні на сайті газети, угода стосується частот у Києві (104,6), Харкові (100,5), Дніпропетровську (107,7) і Севастополі (87,7).

"Переговори з UMH стартували ще навесні цього року і на сьогоднішній момент угода закрита. Наприкінці січня 2014 року почне мовлення наше Радіо Вести. Це буде радіостанція news&talk - по суті перша у цьому форматі в Україні. Таким чином, ми здійснюємо стратегію створення мультимедійного холдингу повного циклу", - сказав керівник компанії Мультимедіа інвест груп Ігор Гужва.

Він нагадав, що до теперішнього часу холдинг вже видає щоденну газету Вести, щотижневий журнал Вести.Репортер (за ліцензією російського Русского репортера ), інтернет-газету vesti.ua, також йде підготовка до переформатування телеканалу UBR у Вести ТБ.

Керівником проекту Радіо Вести став російський медіаменеджер Дмитро Солопов - творець московських радіостанцій Бізнес FM і Коммерсантъ FM. Головний редактор Радіо Вести - Олексій Воробйов, до недавнього часу обіймав посаду головного редактора Коммерсантъ FM.

"Ми конструюємо радіостанцію формату news&talk для сучасної і активної української аудиторії. Наші слухачі зможуть дізнатися останні новини і весь спектр думок на головні теми дня. І, звичайно, радіостанція буде безпрецедентно інтерактивною", - говорить Солопов.

Нагадаємо, що Мультимедіа інвест груп створений в 2013 році. Безкоштовна щоденна газета Вести виходить накладом в 420 тис. примірників. Vesti.ua входить в першу п'ятірку рейтингу Бігмір в групі українських інтернет-ЗМІ за кількістю унікальних відвідувачів на добу. З серпня 2013 року холдинг випускає щотижневий журнал Вести. Репортер, який видається за ліцензією російського журналу Русский репортер. Наклад видання - 50 000 екземплярів.

Як повідомлялося, в червні 2013 року група придбала телеканал UBR, на основі якого буде створено новинний телеканал Вести ТБ. Наприкінці січня 2014 року в ефір вийде інформаційно-розмовне Радіо Вести. Керівником і власником Мультимедіа інвест груп холдинг називає Ігоря Гужву.

Варто зазначити, що із запуском газети Вести учасники ринку в інтерв'ю КоммерсантЪ-Украина неодноразово називали серед можливих інвесторів лідера громадського руху Український вибір, екс-голову адміністрації президента Леоніда Кучми Віктора Медведчука.


ТЕГИ: зміВестигазета
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах