Скандал із Greenpeace. Російські ЗМІ вийшли без фото, протестуючи проти арешту журналіста

27 вересня 2013, 09:36
0
16
Скандал із Greenpeace. Російські ЗМІ вийшли без фото, протестуючи проти арешту журналіста
Сайти використовують чорні заглушки

Сьогодні, 27 вересня, багато російських ЗМІ публікуються без фотографій, протестуючи проти затримання російського фотографа Дениса Синякова, якого мурманський суд заарештував у справі про напад на платформу Прирозломна.

Як з'ясував Корреспондент.biz , на підтримку фотографа виступили такі популярні ЗМІ, як Русский репортер, Русская планета, телеканал Дождь, радіостанція Эхо Москвы, а також інтернет-видання Газета.ру і Лента.ру.


Скріншот сайту Русского репортера

Так, замість фото і картинок в новинних матеріалах і блогах розміщуються або чорні, або сірі заглушки, або банери. Водночас рекламних матеріалів це не торкнулося.

 


Скріншот сайту телеканалу Дождь

Водночас біля будівлі Слідчого комітету РФ у Москві вчора мітингували більше 50 людей, висловлюючи підтримку Синякову. В основному це фотографи - колеги затриманого журналіста.

Активісти Greenpeace спробували 18 вересня в Печорському морі піднятися на нафтову платформу для проведення акції проти нафтовидобутку в Арктиці. Наступного дня російські прикордонники висадилися на борт судна з вертольота. Капітан судна Arctic Sunrise з активістами на борту відмовився керувати судном після його затримання, воно доставлене у вівторок у Кольську затоку.

Офіційний представник Слідчого комітету РФ Володимир Маркін повідомив, що слідство порушило кримінальну справу про піратство після проникнення екологів на платформу. Ленінський районний суд Мурманська постановив узяти активістів під варту на терміни від 72 годин до двох місяців.

ТЕГИ: GreenpeaceРосіязмі
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах