RU
ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Нацрада заборонила ретрансляцію російськомовного телеканалу

Корреспондент.net, 6 вересня 2018, 16:21
0
361
Нацрада заборонила ретрансляцію російськомовного телеканалу
Фото: iarj.org.il
В Україні заборонили ретрансляцію RTVI

В ефірі телеканалу з британською реєстрацією фіксували ознаки мови ворожнечі, закликів до порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни і насильства.

 
Ретрансляція телеканалу RTVI була тимчасово припинена через систематичні порушення українського законодавства. Про це в четвер, 6 вересня, повідомив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський на своїй сторінці в Facebook.
 
"Одностайно прийняли рішення про тимчасове обмеження ретрансляції телеканалу RTVI з британською ліцензією в кабельних мережах України", - написав він.
 
Костинський також розповів, що Національна рада під час моніторингу зафіксувала ряд ознак систематичних порушень телеканалом законів України.
 
Нацрада фіксувала порушення протягом 2017 - 2018 років, неодноразово зверталася до правовласника і дистриб'ютора телеканалу і кожен такий лист публікувався на сайті регулятора.
 
"До того ж, до регулятора неодноразово надходили скарги громадян щодо передач, які мають ознаки мови ворожнечі, закликів до порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної ворожнечі, яка свідчить про наявність ознак порушення вимог українського законодавства і Європейської конвенції про транскордонне телебачення", - зазначив Костинський.
 
Він також підкреслив, що, незважаючи на регулярні попередження телеканалу з боку Нацради про порушення і тривалий час, який надавався телеканалу для приведення своєї діяльності до вимог законодавства України, "RTVI продовжував свою практику без будь-яких змін".
 
Костинський зазначив, що про рішення припинення ретрансляції телеканалу, який має британську ліцензію, Нацрада повідомить регуляторний орган Великобританії - OFCOM.
 
Він також додав, що цей прецедент "змушує звернути увагу на іноземні телеканали, які формально є "європейськими", що забезпечує дію щодо них Конвенції про транскордонне телебачення, але які фактично є агентами впливу держави-агресора".
 
Довідка: RTVI (Russian TeleVision International), до 2002 року - міжнародний російськомовний телеканал, який здійснює мовлення на території Росії, України, Казахстану, Молдови, Грузії, країн Балтії, Німеччини, Ізраїлю, Великобританії, Іспанії, США, Канади, Австралії та інших країн, наступник старого НТВ і ТВ-6.
 
Як повідомлялося, в липні Нацрада оштрафувала телеканал Інтер за концерт до 9 Травня, який, на думку відомства, принижує гідність громадян України і розпалює міжнаціональну ворожнечу. Своєю чергою, Інтер подав до суду на Нацраду. Прес-служба телеканалу повідомляла, що виїзна перевірка Нацрадою не привела аргументованих і обґрунтованих підтверджень порушення.
 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

ТЕГИ: РоссияСМИнацсоветзапреттелеканалВеликобритания
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах