RU
ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Нацраді дозволили не продовжувати ліцензію телеканалу 112 Україна

Корреспондент.net, 16 вересня 2019, 19:49
0
633
Нацраді дозволили не продовжувати ліцензію телеканалу 112 Україна
Фото: 112.ua
У телеканалу 112 Україна незабаром можуть відібрати ліцензію

Суд скасував заборону на анулювання ліцензії для 112 Україна. У керівництві телеканалу звинуватили владу в політичному переслідуванні.

Шостий апеляційний суд зняв заборону для Нацради з питань телебачення і радіомовлення на рішення щодо продовження або анулювання ліцензії телеканалу 112 Україна. Таким рішенням суд відхилив апеляцію телеканалу. Про це в понеділок, 16 вересня, повідомляє ЛБ з посиланням на адвоката Василя Сметану.

"Рішення вступає в силу. Звісно ж, ми будемо використовувати всі засоби захисту, передбачені законом, але рішення вже, скажімо так, діятиме таким чином, як і задумано регулятором, а саме буде розглянуте питання продовження ліцензії", - сказав юрист.
 
Сметана також висловив припущення, що тепер Нацрада "швидше за все, відмовить" у переоформленні ліцензії.
 
Своєю чергою, на телеканалі назвали таке рішення політичним і звинуватили в ньому "владу", яка "не здатна миритися з критикою на свою адресу".
 
"Канал 112 Україна закликає Європейський Союз, Європейський парламент, ПАРЄ, Міжнародний союз журналістів та інші міжнародні організації вплинути на українську владу і не допустити припинення мовлення незалежного українського телеканалу", - йдеться в заяві адміністрації телеканалу.
 
Там також заявили, що не здадуться і будуть боротися.
 
Нагадаємо, у серпні Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу через намір показати фільм Олівера Стоуна Нерозказана історія України - про "громадянський конфлікт на Донбасі". Після скандалу показ фільму скасували, але перевірка відбулася.
 
Під брендом 112 канал ховаються шість телерадіокомпаній: ТРК 112 ТБ, ТБ Вибір, Партнер-ТБ, Новий формат, Аріадна-ТБ і Лідер-ТБ.
 
На одну з них записана супутникова ліцензія каналу. П'ять інших телекомпаній у 2011 році перемогли в конкурсі на місця в цифровому мультиплексі МХ-5, призначеному для регіональних і місцевих мовників. Згодом ці компанії змінили власників, і замість п'яти окремих регіональних телеканалів на їхніх частотах запустився де-факто загальнонаціональний канал 112 Україна.
 
Раніше повідомлялося, що ГПУ відкрила дві справи на телеканал NewsOne, який планував провести телеміст з російським каналом.
 
Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.
 
ТЕГИ: СМИлицензиятелеканал
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах