RU
ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Сайт видання Der Spiegel помилково опублікував некролог Джорджу Бушу-старшому

30 грудня 2012, 17:23
0
26
Сайт видання Der Spiegel помилково опублікував некролог Джорджу Бушу-старшому
Фото: AP
Spiegel помилково опублікував некролог Джорджу Бушу-старшому

Авторитетне німецьке видання Der Spiegel в неділю помилково опублікувало некролог колишньому президенту США Джорджу Бушу-старшому, який в даний час знаходиться в лікарні, на своєму інтернет-сайті.

Про це повідомляє агентство Ассошіейтед Прес.

У повідомленні, яке було видалено на сайті після того, як користувачі повідомили в редакцію про помилку, автор назвав Буша "безбарвним політиком", чий образ здається кращим лише у порівнянні з президентством його сина Джорджа Буша-молодшого.

Сорок перший президент США був поміщений в лікарню 23 листопада через бронхіт. Стан 88-річного Буша оцінювався як важкий, і кілька днів він провів у відділенні інтенсивної терапії.

В даний час, як відзначають медики, стан Буша-старшого покращився, в суботу він був переведений в звичайну палату. Колишній президент схильний до респіраторних захворювань і однієї з форм паркінсонізму, через що може пересуватися тільки в інвалідному кріслі.

ТЕГИ: некрологиелектронні ЗМІБуш-старший
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах