RU
ГоловнаСвітВсі новини розділу
 
Цей матеріал опубліковано на Корреспондент.net в рамках офіційної партнерської угоди з Deutsche Welle

У Spiegel викрили власного журналіста, який вигадував тексти і героїв

Українська служба DW, 20 грудня 2018, 07:45
0
199
У Spiegel викрили власного журналіста, який вигадував тексти і героїв
Фото: Eventpress
Клаас Релотіус, обман якого викрив Spiegel

Німецький тижневик Spiegel викрив одного зі своїх співробітників, який вигадував історії, а також героїв своїх матеріалів. Журналіст визнав свою провину і розірвав контракт з виданням.

У німецькому тижневику Spiegel розгорівся скандал через обман з боку одного зі співробітників видання. Як повідомляється у середу, 19 грудня, на інтернет-сторінці видання, редактор Клаас Релотіус (Claas Relotius) "у значному масштабі підробляв свої історії та вигадував героїв". Обман був викритий після внутрішнього розслідування.

Перша підозра щодо журналіста, як повідомляється, у видання виникла після оприлюдненого в листопаді цього року тексту. У колеги, який працював над матеріалом разом із зазначеним редактором, виникли підозри, і він поділився ними з колегами.

Згодом Релотіус зізнався, що в кількох випадках вигадував історії, а також героїв та викривляв факти. За його власними словами, йдеться про щонайменше 14 недостовірних статей, що були опубліковані у Spiegel. У неділю, 18 грудня, журналіст звільнив своє місце в редакції, а в понеділок розірвав контракт з виданням.

Спочатку Релотіус писав для Spiegel як позаштатний співробітник, а останні півтора року мав постійний контракт на посаді редактора. З 2011 року у друкованій версії тижневика та на сайті Spiegel Online вийшло близько 60 текстів його авторства. До роботи в Spiegel журналіст працював також на кілька інших ЗМІ і навіть отримував нагороди.

Німецький союз журналістів (DJV) критично відреагував на цей випадок. "Так званий репортер завдав значної шкоди не лише Spiegel, він втоптав у бруд достовірність журналістики", - заявив у середу голова DJV Франк Убераль (Frank Überall). Обман з боку редактора розкритикували також журналістська профспілка dju та Німецька репортерська премія.

Сайт видання Der Spiegel помилково опублікував некролог Джорджу Бушу-старшому

Джерело: Українська служба DW


Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

ТЕГИ: журналист
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах