RU
ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Британська газета назвала Крим "російським", але виправила помилку

Корреспондент.net, 13 січня 2020, 16:36
0
133
Британська газета назвала Крим  російським , але виправила помилку
Фото: Global Look Press/Anton_Astrey/twitter.com/Global Look Press
У Британії помилково назвали Крим "російським"

Видання прибрало зі свого матеріалу згадку про Росію після звернення українського посольства.

 
Популярне британське видання Daily Mail в одному зі своїх матеріалів назвало анексований Крим "російським". Посольство України в Сполученому Королівстві в понеділок, 13 січня, закликало журналістів виправити помилку, йдеться в повідомленні посольства в Facebook.
 
"Весь світ знає, що Крим - це Україна. Шкода, що Daily Mail досі - ні. Будь ласка, зробіть необхідні виправлення, щоб не вводити в оману своїх читачів", - йдеться в повідомленні.
 
Так, стаття з відповідною згадкою була опублікована британським виданням у день місячного затемнення - 11 січня 2020 року.
 
"Небесне явище в селі Клинівка Сімферопольського району Криму, Росія", - йдеться у підписі до фотографії.
 
Незабаром видання прибрало з тексту слово "Росія".
 
Нагадаємо, після публікації в The New York Times статті з картою, в якій Україна зображалася без Криму, українське посольство у Вашингтоні закликало американське видання виправити помилку. Незабаром видання виправило зображення. У виправленому варіанті карти колір материкової України і Криму однакові, але півострів відділений пунктиром.
 
 
Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.
ТЕГИ: КрымизданиеВеликобритания
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі

Корреспондент.net в соцмережах