RU
ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Київоблгаз позивається до суду на Newsone.Реклама

Корреспондент.net, 10 квітня 2019, 17:20
0
329
Київоблгаз позивається до суду на Newsone.

Інтернет-видання "Newsone", "Znay.ua", "Golos.ua", "ОРД" та "Front news" обманюють своїх читачів!

15 лютого на веб-сайті "Newsone" була опублікована стаття про те що, голову правління ПАТ "Київоблгаз" Дмитра Дронова впіймали на хабарі та опубліковано ряд "псевдофактів", які подають недостовірну інформацію і фантазії "недоавторів" без жодного посилання на джерело!

 Офіційна заява від ПАТ "Київоблгаз": все що написано у статтях не відповідає дійсності.

1.За даними веб-сайту "Главу Киевоблгаза поймали на взятке" - брехня. Публікуємо документ Генеральної прокуратури України, який засвідчує, що Дмитро Дронов немає жодного відношення до хабарництва.

 

2."У Дмитрия Дронова есть прекрасный особняк в элитном районе – в Конче-Заспе и целый автопарк" - брехня. Оприлюднюємо довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно.

 

3.         У статті обвинувачують: "Дронов Д.С. купив собі місце в рейтингу "Кращих топ-менеджерів України", список яких складений редакцією delo.ua. Оплата відбулась офіційно з рахунків компанії ПАТ "Київоблгаз" - брехня. Додаємо офіційний лист від Інтернет-ресурсу delo.ua, який зазначає, що ця інформація не відповідає дійсності.

 

4."Недавно сотрудники вышли на митинг, на котором требовали повышение и своевременную заработную плату" - брехня. В ПАТ "Київоблгаз" ніколи не було затримки у виплатах. А мітинг працівників ПАТ "Київоблгаз", про який говориться у статті, був влітку під стінами НКРЕКП для того, щоб регуляторний орган переглянув співробітникам тариф на розподіл газу, від якого залежить підняття зарплат працівникам. І звісно ж, ми додаємо доказ:

 

Подібного роду псевдоматеріали без жодного доказу чи посилання на офіційне джерело нещодавно також розповсюдили видання:  "Znay.ua", "Golos.ua", "ОРД"  та "Front news". Компанія зі свого боку за допомогою спеціальних організацій одразу юридично фіксує дану брехню.

Нагадає, що минулоріч Дмитро Дронов вже виграв суд зі спростування інформацію, що ніби то він являється власником телеканалу "ZIK" та щодо причетності голови правління "Київоблгаз" до чемпіонату світу з кільцевих автогонок "Формула-1".

 

 P. S. Всі "псевдофакти", які видання опублікували у статтях, за всіма журналістськими правилами порушені і не витримують жодної критики. Адже сайти не посилаються на жодне офіційне джерело. Спроби очорнити ділову репутацію керівництва компанії марні.

У компанії є пояснення чому такі статті з’являються у пресі. З призначенням на посаду голови правління ПАТ "Київоблгаз" Дмитра Дронова, компанія активно почала рухатись курсом реформ у галузі, адже прагне до європейських стандартів в якості послуг. До того ж, нещодавно компанія вийшла на ринок будівництва газових мереж і працює виключно у законний спосіб. Але зазначимо, що не всі підприємства звикли працювати чисто та прозоро. Окрім того, в адміністрації компанії "Київоблгаз" принципова позиція щодо недопущення крадіжок природного газу на Київщині та перешкоджання шахрайських схем. За останні 3 роки, компанією виявлені тисячі таких фактів порушень. Тому все вище зазначене і провокує опонентів на створення та розповсюдження недостовірної інформації.

Репутація та імідж компанії для нас надважливі. З цього моменту, компанія буде одразу ж реагувати на неправдиву інформацію у ЗМІ та готувати позов до суду з вимогою відшкодування моральної компенсації у розмірі 1 млн  грн. На майбутнє, звертаємось до тих, хто замовляє чорний піар: не смітіть грошима дарма, краще віддійте на благочинність для дітей.

 

 

ТЕГИ: судчерный пиар
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах