ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Британські політики за гроші допомагають кремлівській пропаганді - Times

Корреспондент.net, 11 жовтня 2017, 11:30
1
281
Британські політики за гроші допомагають кремлівській пропаганді - Times
Фото: gettyimages.com
Видання критикує британських політиків за продажність

За ефір британський політик може заробити до 1000 фунтів стерлінгів.

У Великобританії політики за гонорари виступають на російському телеканалі RT, допомагаючи кремлівській пропаганді. Про це пише британське видання Times, передає Російська служба ВВС.

Газета вважала, що починаючи з 2015 року міністри тіньового кабінету виступали в програмах телеканалу 26 разів, а представники Консервативної партії робили це ще і за високі гонорари, які досягали тисячі фунтів стерлінгів за ефір.

Міністр нинішнього уряду Майкл Гоув поцікавився, чому депутати з'являються на, як він висловився, кремлівському пропагандистському каналі.

"Високопоставлені консерватори задекларували гонорари, що обчислюються тризначними сумами, отримані за виступи в сатиричному шоу того ж каналу. Замість того, щоб прислухатися до думки регулятора Ofcom, який неодноразово виносив RT зауваження, політики ходять в ефіри цього телеканалу хто з почуття ідеологічної симпатії, хто - з жадібності, а хто і просто з бажання охопити максимальну аудиторію", - пише видання.

Times вважає, що британські політики асистують кремлівській пропаганді. RT, на думку видання, робить все можливе, щоб мімікрувати під "нормальне" джерело інформації. Тому для каналу так важлива присутність в ефірі відомих західних політиків.

Видання впевнене, що для ключових фігур обох партій настав час все-таки визначитися, на чиєму ж вони боці.

Нагадаємо, Британія виступає проти пом'якшення санкцій щодо РФ.

ТЕГИ: Британияпропагандателеканалы
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах