ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

У Румунії не дали ліцензію російському телеканалу РТР

Корреспондент.net, 11 жовтня 2017, 22:57
1
187
У Румунії не дали ліцензію російському телеканалу РТР
Фото: zn.ua
У Румунії побоюються, що РТР буде тиражувати фейки

Керівництво телеканалу має намір опротестувати рішення.

Румунська Національна рада з питань телебачення і радіо відмовила у видачі ліцензії на мовлення на території країни російському телеканалу РТР (Росія-1). За це рішення проголосували всі дев'ять присутніх на засіданні членів Ради, повідомляє Укрінформ.

"Існує небезпека того, що цей телеканал подаватиме неправдиву інформацію про Європейський Союз і США. Йдеться, перш за все, про проросійські пропагандистські матеріали, про так звані fake news", - сказав член Національної ради з питань телебачення і радіо Румунії Валентин Жукан.

Його колега з Національної ради Доріна Руссу нагадала присутнім, що аналогічний телеканал, який здійснює мовлення на території Молдови, неодноразово був оштрафований за необ'єктивне висвітлення подій, в тому числі подій, що відбуваються в Україні, а також за проведення російської та антиєвропейської пропаганди.

Керівники телеканалу РТР, в свою чергу, мають намір опротестувати рішення Ради.

Нагадаємо, Росія-1 - російський цілодобовий телеканал. Входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії (ВДТРК). Мовлення поширюється також за кордоном - телеканал РТР Планета на країни СНД, а також Західну Європу, Близький Схід, США. Цей телеканал заборонений в Україні.

Як повідомляв Кореспондент.net, у січні нинішнього року в Україні заборонили російський опозиційний телеканал Дождь. Він поповнив список 76 заборонених раніше російських телеканалів, ставши в ньому 77-м.

В Україні заборонили російський телеканал про риболовлю

ТЕГИ: РоссиятелевидениеРумынияпропагандателеканал
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах