RU
ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Daily Mail видалила статтю про дружину Трампа після позову

Корреспондент.net, 2 вересня 2016, 15:17
0
380
Daily Mail видалила статтю про дружину Трампа після позову
Фото: GQ
Британський таблоїд зняв публікацію про нелегальну секс-роботу майбутньої дружини Дональда Трампа

Збиток від публікації, що також звинуватила жінку в порушенні імміграційного законодавства, оцінений в $150 млн.

Британський таблоїд Daily Mail видалив зі свого сайту статтю, де згадується про можливу роботу в ескорт-послугах Меланії Трамп, дружини кандидата в президенти США Дональда Трампа, після поданого проти видання позову в 150 мільйонів американських доларів, повідомляє The Guardian.

Публікація також містила твердження про те, що майбутня дружина успішного підприємця могла працювати в країні нелегально і порушувати імміграційне законодавство, що є значущим звинуваченням в світлі антиіммігрантська риторики Дональда Трампа.

Позов був поданий до суду одного з передмість Вашингтона, округ Колумбія, США. Представники Меланії Трамп стверджують, що всі твердження газети неправдиві, а сама модель працювала в 90-ті на легальній роботі в зареєстрованому агентстві і не займалася проституцією.

Дружина Трампа "позичила" промову у Мішель Обами

Daily Mail опублікувало свою офіційну заяву щодо інциденту, в якій стверджує, що оригінальна публікація не мала тверджень про істинність наданої інформації і прямо заявляла про непідтвердженість цих відомостей.

Видання стверджує, що метою статті було розповісти про можливий вплив даних чуток на хід передвиборчої кампанії Трампа.

Раніше Корреспондент.net також писав про публікацію виданням New York Post відвертих фото Меланії Трамп.

СПЕЦТЕМА: Вибори у США
ТЕГИ: Президентская гонка в СШАСШАсудДональд ТрампискDaily Mail
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Корреспондент.net в соцмережах